Werkwijze

Verwachtingen online marketing

Internet Advertising Solutions BV bespreekt de verwachtingen en doelstellingen die u heeft met het inzetten van online media.
Op basis hiervan bekijken wij welke online marketing kanalen het beste passen bij uw doelstellingen en budget.

KPI’s en targets

Nadat uw doelstellingen in kaart gebracht zijn bepalen we welke doelen u wilt meten, bijv: een offerteaanvraag, nieuwe klant of bestelling. Ook is het van cruciaal belang te bepalen wat u maximaal wil besteden aan online budget voor een nieuwe offerte/klant/bestelling.
Dit kan een marge zijn maar ook een vast bedrag per product, geheel afhankelijk van de opzet van uw producten of diensten.

Start: Online marketing campagnes

Op basis van de eerder bepaalde doelstellingen en targets zullen we de campagnes voor u opzetten en bijbehorende online media inzetten. U kunt hierbij denken aan het opzetten van een SEA-campagne, banner creatie, dashboards voor het volgen van de online verkoop en doorlopende optimalisatie van de online campagnes

Onze inspanningen zijn er op gericht uw doelstellingen te verwezenlijken.

Analyse, Rapportage en Evaluatie

Op dagelijkse basis monitoren en analyseren we de resultaten. Hiervoor gebruiken wij inzichtelijke dashboards en rapportages.
Hierdoor kan de voortgang op doelstellingen uitstekend worden gemonitord en kunnen acties ondernomen worden om verdere verbeteringen te realiseren. Overall zullen we elke maand een maandrapportage opleveren met hierin belangrijke trends, als aantal leads/verkopen en besteedde media kosten per verkocht product/klant per ingezet kanaal. Hierdoor weet u waar u aan toe bent en kunnen wij u de performance van de campagne inzichtelijk overbrengen.