Zoekmachine Adverteren (SEA)

Onze resultaten zijn naar behoren met een hoge conversieratio op landingspagina’s en kosten per klant die o.m. voldoen aan de belangrijkste interne performance KPI’s voor u als klant. Hierbij kunt u denken aan een doelgroep die een bepaalde tijd op uw site verblijft of het aantal verkopen dat u gegenereerd heeft uit advertentiekosten.

Voornaamste werkzaamheden binnen Adwords:

Analyseren en bewaken KPI’s

Dit betreft het in de gaten houden en bewaken van zaken als:

  • Conversieratio van zoekwoorden en advertenties
  • Kosten per conversie bewaken
  • CTR van advertenties
  • Kwaliteitsscore zoekwoorden

Opzetten van advertenties, advertentiegroepen en campagnes Werkzaamheden betreffen het bedenken en plaatsen van advertenties, tevens de gehele opzet van campagnes en onderliggende advertentiegroepen met zoekwoorden opzetten. Het gaat hier om display (beeld en tekst ads), search en video campagnes. Tevens vallen hier remarketing campagnes onder.

Teneinde een zo goed mogelijke kwaliteitsscore te behalen plaatsen wij zoekwoorden nauwkeurig in passende advertentiegroepen met de juiste advertenties waardoor er flink bespaard wordt op de CPC.

Rapportage
Interessante trends zoals het aantal bezoekers, conversies, omzet en ROI over bepaalde periodes kunnen rapporteren, tevens het aan kunnen wijzen van goed presterende of juist minder goed presterende zoekwoorden, advertenties of campagnes in het account waarna hierop acties genomen kunnen worden. Tevens komen in de rapportages trends van de CTR en CPC naar voren