Google Analytics

Middels Google analytics laten wij zien hoe en waar uw bezoekers op uw website terecht komen. Tevens kunnen we hierdoor zien wat de belangrijke zoekwoorden geweest zijn om op uw site terecht te komen en wat elk van deze kanalen of zoekwoorden aan klanten heeft opgeleverd. Daarnaast zien we per campagne naadloos wat de bijdrage en/of ondersteuning is geweest op andere campagnes zodat u de synergie beter kunt begrijpen.

Analyse KPI’s
Betreft het analyseren van zaken als:
Doelgroepen, verkeersbronnen, gebruikte zoektermen, bestemmingspagina’s en conversieanalyse.

De gebruikte indicatoren hierbij zijn o.m: gemiddelde tijd op site, bouncepercentage, conversieratio en First/last click conversieattributie per kanaal. Op basis van deze indicatoren worden acties genomen zoals het verbeteren van pagina’s met een hoog verlatingspercentage, uitzetten van kanalen of juist meer inkoop op bepaalde kanalen of zoekwoorden. Voor het management leveren wij daarnaast dashboards op met interessante statistieken, die op elk moment ingezien kunnen worden. U kunt hierbij denken aan:

Trends kunnen volgen op zaken als binnenkomende offertes en sales.
Trends waarin de kosten per klant weergegeven worden over een bepaalde periode.
Trends met hierin de online omzet over een bepaalde periode.